lördag 26 september 2009

26'

Blev en sväng på stan här i Västerås idag. Och blev några inköp trots allt!

En stickad kofta från Gina Tricot i naturvit. Lite längre modell så går att ha till leggings! Det gillar jag. Sen blev det ett par grovstickade leggins med några detaljer nere vid foten, typ guld "knappar". Svårt att förklara! Sen en BH.

Innan jag gick hem svängde jag förbi Cubus. Hittade där två nagellack för 39 kr! För båda alltså. Ett rosa och ett grått (!). Låter kanske konstigt men var faktiskt snyggt. Sen hittade jag ett läppstift! Hör och häpna, jag har köpt ett läppstift. Riktigt fint var det och dessutom var det hela 25 % rabatt på IsaDoras smink på Cubus. :) Färgen på läppstiftet heter "Icecream pink".
mellanrum

Fint va?
Men tyvärr så får inte färgen sitt rätta jag på denna bild!

Ikväll blir det tripp till Enköping och träffa några gamla vänner. Ska bli riktigt trevligt. Bara vi lyckas komma fram till hur vi ska lägga upp kvällen! Hehe. Detta pågår för fullt nu iallafall!

Inga kommentarer: