måndag 7 september 2009

Ganska så värdelöst

Måndag.

Steg upp imorse helt ovetande om att vår lektion var inställd på förmiddagen. Blev några suckar i Eskilstuna sedan var det bara att ta tåget tillbaka till Västerås. Lite dåligt av läraren som inte ens hade skickat ett mail. Inte ens nu har vi fått något. Det gör mig lite arg, speciellt vi som ska sitta och pendla 30 minuter enkel väg.

Kom hem vid 11-tiden någonting och var faktiskt hungrig. Gjorde lunch bestående av omelett med tomat och mozarella. Sedan tog jag en sväng förbi stadsbiblioteket och lånade en hel drös med böcker. Bra bra! Sedan var jag hemma, försökte plugga men gav upp ganska snart. Känner inte riktigt som att vi kommit igång ännu... Sedan tog jag en powerwalk runt cityringen, hämtade ut paket på ICA och köpte fetaost.

Nu ikväll gjorde jag fetaostsallad med paprika, gurka, tomat, sallad, keso, fetaost och pinjenötter. Till det gjorde jag lite chevré med pinjenötter och honung. Märks det att jag och Kristoffer gillar ost? ;)

Snart ska jag göra en stor kopp te och njuta av kvällen.
mellanrum

Love it!

Bilden kommer från Google.

Inga kommentarer: