onsdag 23 september 2009

Julkänsla? Nja...

Fick hem Jotex katalog idag. På framsidan står det "Varmt välkommen till julen!". Sen gör de reklam för både gardiner, prydnadssaker och annat. Hum... Är sommaren ens slut? Kristoffer berättade även samtidigt att de på "ta-själv-lagret" på IKEA även hade julsaker. Känns som att julen kommer tidigare för varje år.

Började dagen med en god frukost. Sedan peppade inför 11.30 medel-pass på friskis med Karin. Jag fullkomligt älskar Angelicas pass. Det är så roligt och peppande och mina ben gör inte ont någonstans. Går därifrån helt utpumpad på energi men samtidigt vill man bara fortsätta! Härliga känsla!

Sen har jag försökt plugga lite, gått sådär... Men fått liiiite gjort.

Snart är det dags för köttfärssås och spaghetti. Blir inte roligare än så idag. Men nu ska jag läsa Jotex katalog bara för att...

Jag från i somras. Vart tog brännan vägen måntro?

Inga kommentarer: