måndag 21 september 2009

Måndag

Oerhört segt att gå upp imorse. Det var grått, kallt och jag var trött och havregrynsgröten växte i mun på mig... Men, det gick. Nu är klockan 13.50 och har haft lektion, ätit på spicy med Karin och kollat på skor. Snälla, låt det bli fredag och löning typ NU!

Ikväll ska jag iväg och träna. Ser väldigt mycket fram emot det. Träna, träna, träna. Har inte gjort det sen i torsdags. Huh!

Förövrigt borde jag plugga lite. Kanske ska sätta igång.. Men bara kanske. Egentligen är det ju inte jättebråttom!

Föresten så har jag och Kristoffer planerat en tripp till huvudstaden på fredag efter skolan. Lite shopping, lite god mat och sedan hemfärd. En bra start på helgen helt enkelt? Vi har inte helt bestämt att vi ska åka, men det blir förmodligen så!

Nu; läsa lite bloggar innan jag kanske tar fram plugghumöret. Men bara kanske var det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha anna då, vad söt du är :) nu blev jag glad. tack! hur mår du? allt bra hoppas jag?:)


/ http://anname.blogg.se

Anonym sa...

vad bra :) jo tack här är allt bra också!