onsdag 28 oktober 2009

Förändring!

Dagen blev inte riktigt som planerad. Mitt schema ändrades helt enkelt.

Från att vara klar med tvätten imorse kände jag att jag gjorde bättre i att stanna hemma på dagen och fixa sista plugget. För att sedan ta träningen på kvällen! Bra idé tyckte jag. Jag började med att dra ner på stan, köpa en plansch att montera några grejer på till morgondagens redovisning. Köpte med mig lite mat också, blev donken. Var så sugen på hamburgare!

Sen blev det jobb inplanerat ikväll. Så träningen blir utesluten idag igen tyvärr. Det var inte alls speciellt bra. Hoppas jag är hemma till hyffsat tid så jag åtminstone hinner med en liten promenad?

Träffade på Karin och lilla Milton nu på eftermiddagen. Blev en kort visit till konsum bara och handlade en tidning. Nu är jag hemma och dricker årets första julmust! Himmelska upplevelse.

Förutom det är analysen utskriven och klar, kurspm utskrivet och klart och plansch är klar! Åh, nu ska jag bara njuta. På måndag börjar en ny kurs! Vetenskap och design. Intressant.



3 kommentarer:

Anonym sa...

ååh julmust! /jess

Karin W sa...

Lägg upp bilden på milton också som du tog :D:D:D

Anna sa...

sååå gott! ;) jaa, jag kanske gör det sen, men detta var ingen mobilbild utan webcam ;D