lördag 3 oktober 2009

I got a feeling

I got a feeling that tonight's gonna be a good night.

Chilldag idag. Har bara gått runt här hemma. Nyss duschat och nu väntar jag på Kristoffer som ska komma hem med lite käk! Vid 15.52 tar jag tåget mot Enköping för att möta upp min två favoriter Lisa & Greta. Sen blir det göra oss i ordning, äta något gott och därefter dra oss vidare som förfest. Sen blir oktoberfeeest! :) Om jag minns rätt så sist jag var på oktoberfesten var jag nykter för att jag åt pencillin och det var kanske tre år sedan. Herregud vad tiden går! Så jag ser jättemycket fram emot ikväll, att få träffa alla igen.
mellanrum

Hittade en bild från förfesten till Oktoberfesten 2006. Här var jag, nykter men glad.
Ser inte min näsa typ gigantisk ut?

1 kommentar:

Caroline, LINA FRANK sa...

Lite sent svar nu - men men :) Precis så är det verkligen. Man lär känna sig själv bättre och man blir verkligen starkare som person. Sedan tror jag att det är supernyttigt att göra något sådant här som en långväga flytt. Då har man i allafall testat! Man går miste om så mycket om man lever i sin lilla bubbla hela livet - vilket många tyvärr gör! :/