måndag 12 oktober 2009

Måndag'

Jag känner skräck för hur snabbt tiden går. Det känns som att jag skriver att det är måndag igen varje dag! Skrämmande.

Pluggdag. Har suttit med några olika uppgifter, bland annat motiveringar och en analys (!). Börjar smått ledsna på att analysera. Orkar inte ens med ordet. Analys. Åh, vad tråkigt! Aja, bit i det sura äpplet Anna.

Gårdagens Ki Box gjorde sitt kan man ju säga. Jag är i princip stel som en pinne idag. Har ont i vartenda muskel! Men det var kul! Och Kristoffer var med också. Kanske en anledning till att jag har så ont, hehe.

Ikväll blir det jobb. Det betyder ingen träning idag. Buh. Om jag kommer hem i hyffsad tid kanske jag hinner ut på en joggingrunda. (Som förövrigt bara är prat, för när jag kommer hem kommer jag inte orka iallafall). Aja, tanken är god.

Nu får det snart vara nog med plugg. Blir ner på stan en kortis och köpa ett kuvert. Jag ska skicka en bok till Grekland!

Inga kommentarer: