måndag 5 oktober 2009

Måndagkväll

Blev en sväng på stan efter skolan som sagt. Blev en ny eyeliner och ett nagelkit. Tack Lisa och Greta för tipset. Nu har jag gjort naglar på mig själv ikväll. Tog ca 2,5 timme för att få det som jag ville ha det.. Blev nog nöjd dessutom!

Sen blev det en spontanfika med Christian och Tessan på Cornetto Bar. Kristoffer var såklart med också. Mysig kväll. Kom nyss hem och snart är det dags att hoppa i säng. Åker in till Eskilstuna imorgon och grejar i indesign. Måste ju få någonting gjort...

Hann med att träna också! 45 minuter (!) kondition. Kändes som att jag kunde fortsätta springa 45 minuter till efter det... Energi!
mellanrum

Såhär blev resultatet!

Gelekit köpt på Åhléns. 150 kr och resultatet blir faktiskt riktigt bra, men det var ett jäkla pill måste jag säga!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Hej! :-)
Haha, ja det var Frankyboy jag menade! Visst måste det bli en jäkla massa ordbajseri för att fylla ut de 6 sidorna? Jag fattar inte ens vad jag ska skriva, haha.