fredag 23 oktober 2009

Skön start på fredagen

Gick upp 07.45 (!) imorse på min lediga dag. Det är egentligen sjukt. Åkte iväg till gymmet med Kristoffer och Karin. Blev en löprunda på 30 minuter samt lite magträning och lite armhävningar. Nöjd! Sedan blev det dusch och frukost. Klockan är bara 11 men det känns som att hela dagen har gått. Skön känsla!

Snart blir det stan och sushi med Karin. Mums, min favorit!

Haha. Kristoffer måste vara den människan som tycker det mesta är drygt. När han klev ur duschen idag sa han..

K - åååh, drygt!
A - vad är drygt?
K - jag är less på att torka mig efter duschen. önskar att det fanns en gigantisk fläkt som bara kunde göra mig torr på en gång.. suck!
A - haha, herregud!

Höjden av lathet eller? ;)

Nu; gör mig redo för stan. Jag är så hungrig. Redan lixom!

Inga kommentarer: