tisdag 10 november 2009

10 november

Har försökt plugga lite idag. Läst lite forskningsartikel, som förövrigt är på engelska. Det har gått ganska bra faktiskt! Fast lite omotiverad emellanåt.

Nu tänkte jag börja med maten. Klockan är bara 15.00, men eftersom jag ska iväg om ett par timmar tänkte jag att det är skönt att den är klar. Så är det bara att äta innan jag åker. Jag tänkte göra lasangette idag. Har faktiskt ätit det när jag var mindre men inte på senare år! Det är nästan precis som lasange fast en annan kryddning och inte i steg som ostsås, köttfärs, lasangeplatta och så vidare. Utan väldigt mycket enklare och snabbare att göra! Pröva det! Jag gjorde det enkelt för mig och köpte Knorrs förpackning innehållande både sås och pasta. Så det enda som behövs tillsättas är köttfärs, riven ost och mjölk.

Receptblogg var det va? Haha, not!

Inga kommentarer: