onsdag 11 november 2009

11 november

Jag satt och läste bloggar och hittade detta inlägg
Det är värt att läsa! Det handlar om cancer.

Jag tog nu mitt förnuft till fånga och skänkte 50 kr till cancerfonden. Det kanske inte ger speciellt mycket, men det är värt det. Det känns bra. Jag har anhöriga som har drabbats av det och som även gått bort på grund av det.

Dessa ord från Linns blogg fastnade i mitt huvud: "Gör inte som jag och ignorera cancern, för en dag kommer den och knackar på din dörr. OM vi inte hinner stoppa den först!".

--

Skola på förmiddagen. Tråkig lektion, men antar att den var nödvändig?
hehe
Snart blir det träningspass. Puls/medelpass som gäller idag! Sen händer nog inte så mycket mer än så idag. Slapp framför tvn som vanligt ungefär! Greys ikväll, får inte missa!

Inga kommentarer: