onsdag 4 november 2009

4 november

Jag såg första snöflingorna/haglet falla från himlen idag när jag cyklade till gymmet. Inga känslor fick jag. Inget "åh, nej" och inte heller "äntligen!". Nej, jag bara fortsatte cykla.

Träningspasset med Angelica var som vanligt ett halleljujah moment. Så otroligt peppande och roligt! Trots liiite halsont så vägrade jag vara hemma. Jag missar inte hennes pass, så är det bara. Och, det gick sjukt bra dessutom!

Sen var det hem, dusch, ner på stan. Bästa pojkvännen bjöd på Mongolian Barbeque. Buffé! Vi hade en mitt-i-veckan-mys. Lilllördag och allt. Sedan gick vi på jakt efter farsdagpresent. Blev ett lottpaket för 100 kr. Varför får vi "barn" aldrig någon present? Det finns bara en barnens dag, och det heter typ menlösa barns dag (numera Värnlösa barns dag) och låter oerhört nedvärderande. Kanske därför de bytte till värnlösa istället för menlösa. För menlös är man ju definitivt inte.

Aja, ikväll blir det iallafall lite farsdags-middag hemma hos Kristoffers föräldrar. Det är inte förens på söndag men vi åker ju ner till Skåne i helgen.

Nu; läsa lite bloggar...

Inga kommentarer: