fredag 13 november 2009

Fredag den 13onde...

Varför denna hysteri om att det är otursdag? Löjligt. Det är väl precis som vilken dag som helst! Jag tror inte riktigt på det här. Sen finns det ju en film med namnet, och klart att det påverkar också. Tänk om det skulle finnas en film med namnet "Tisdagen den 5de...". Scaaary, hehe.

Lunchpasset på friskis idag. Det var... speciellt. Kul musik men alldeles för sega rörelser och för mycket benstyrka. Jag vill ha kondition! Jag vill svettas ihjäl och vara helt slut efter ett träningspass. Inte känna att jag gjort halvdant ifrån mig! Heja Angelica säger jag.

Nu ska vi snart iväg mot Kungsör tillsammans med Kristoffers mamma, bror och flickvän. Där blir det kinamat tillsammans med Kristoffers mormor & "morfar". Sen ska vi vidare mot Köping på Revy. Ska bli väldigt intressant och trevligt! Kanske uppdaterar er när jag kommer hem!

Ha en bra fredagkväll allihopa!

Blev en lång "leopardfärgad" kofta, lackleggings och höga stövlar.

Inga kommentarer: