måndag 2 november 2009

Ibland...

... har man bra dagar. Ibland inte. Idag var en sådär-dag. Vet inte varför men orkade på något sätt inte vara på bästa humöret.

Ny kurs idag. Den verkar... tuff. Eller intressant men tuff. 4 inlämningar på 4 veckor. En per vecka. Första nu på fredag. Jag känner sådär inför grupparbeten men samtidigt som Anna-Lena (läraren) sa ska vi se det som en resurs, och ja, faktiskt ganska skönt att slippa vara ensam om uppgifter. Och jag har en superbra grupp dessutom!

Ikväll blir det träning. Det ser jag fram emot.

Sen helgen också. Jättetrevlig förfest med Karin och hennes vänner. Jag har på nått sätt ledsnat på krogen, trängseln, folket. Så föredrar nästan att sätta mig någonstans, snacka och dricka öl.

I helgen blir det skånevisit. Längtar dit.

Inga kommentarer: