onsdag 18 november 2009

Nackspärr AB

Kan man lugnt säga efter denna eftermiddag bänkad framför datorn. Har skrivit kommentarer på granskningar av forskningsartiklar. Ack, så petig man blir när man läser textdesign! Jag påperkar varenda lite detalj, stavfel, styckindelning och så vidare. Jag är skadad av min utbildning!

Blev Angelicas lunchpass idag. Gick suveränt! Så roligt. Kom hem, duschade, åt. Sen gick jag och Karin en promenad till hemköp. Sen jag kom hem har jag suttit här. Nu har jag soffsmak i rumpan!

Ikväll blir det lite lyx. Käk på stan (blir nog något mysigt fik!) och firande av att Kristoffer fick godkänt på den sjukt svåra tentan han hade för ett par veckor sedan. En myskväll för två helt enkelt. Det vill även säga datorfri kväll. Vi är nördar båda två som suttit bänkad framför datorn varenda kväll de senaste veckorna, om inte månaderna. Det har resulterat i trötta ögon och huvudvärk, och inte minst nackspärr!

Nu; fixa iordning mig litegrann!

Inga kommentarer: