torsdag 19 november 2009

Vad gör man inte...

Jag har precis skickat ett mail till VLTs nyhetsredaktion. En mer eller mindre predikan om hur upprörda vi faktiskt är över beslutet med tågen, att vi studenter inte alls fått deltaga i beslutet och att vi gör allt i vår makt för att få högskoleledningen att ändra beslutet! Avslutade med att vi behövde hjälp från media, för nu är det för tusan VÅR tur att höras! Haha... jadu, får se om VLT nappar på predikan. Jag skrev ju självklart från oss alla drabbade!

Som svar på rubriken: Vad gör man inte för att få som man vill? Om det nu funkar...

Upprörd eftermiddag efter dumma vårdcentraler som inte tänker längre än näsan räcker. Men, sånt är livet! Jag får gott och väl vänta...

Blev en löprunda med Kristoffer efter vi kommit hem. Var i behov av endorfiner! Gick bra, blev en kortare tripp på kanske 2,5 km... måste chilla lite med benhinnorna. Sen lagade vi stuvade makaroner och köttbullar.

Ikväll har vi hyrt film och druckit smoothie. Nu är jag trött efter allt vad dagen bjudit på. Imorgon väntar nya äventyr med foccacia på Chicco, puls/intensivpass och en lugn idolkväll som det ser ut nu, men man vet aldrig, det kan ju dyka upp något intressant förslag!

Godnatt på er!

1 kommentar:

Anna sa...

Tips: gå till Herrgärdets Vårdcentral. Fast idag går inte, men mån-tors 15-17. För jag antar att det rör sig om vaccin? Säg att du ska ut på en resa om de undrar.