torsdag 10 december 2009

10.58

Sitter i skolan och leker i Indesign. Det går bra tror jag. Känns som att jag kommit en bit påväg iallafall, och det känns skönt.

Ikväll åker jag och Karin till London. 21.15 lyfter planet mot Stansted. Imorgon är det shopping som gäller. Jag tänkte faktiskt inte julshoppa så mycket utan mest tänka på mig själv. Självisk jag är. Blir ett långt besök på Primark och även New look som ska ha en hel del godsaker till väääldigt bra priser! Det gillar vi mycket.

Nu är jag hungrig, blir jag jämt alldeles för tidigt. Ändå åt jag mycket frukost. Vet inte ens vad jag ska äta för lunch när jag kommer hem, suck. Har så tråkig mat hemma. Önskar att varje gång man öppnade kylen ska det ligga något god räkmacka eller kanske något god panini där, men det gör det inte. Varför finns där bara utgången mjölk och en halv tub senap?

Nu tycker jag att läraren har haft en alldeles för lång kaffepaus. Och tydligen jag också. Back to indesign!

Inga kommentarer: