lördag 5 december 2009

5 december, lördag

Sov till halv 10 imorse! Jag vet, ovanligt för min del. Det är tråkigt att sova. Och hatar att sova bort hela dagar. Fast måste erkänna att det var lite skönt samtidigt.

Var på stan en sväng idag. Sjuuukt med folk! Blev ingen lång visit. Drog hem vid 14, slängde i mig resterna från gårdagens hemlagade pizza. Sedan blev det en regnig cykeltur till Rocklunda. Där väntade ett medel/intensiv pass. Så himla roligt! Helt slut efteråt men som vanligt... fylld av endorfiner!

Nu är jag nyduschad, klädd och har målat naglarna. Dags att platta håret bara. Sen kommer Petra, då blir det köpa lite mat. Sen kommer även Linn. Så det blir lite vin och så! Får se vart kvällen tar oss. Skulle föredra en pubkväll som max. Har faktiskt tröttnat på krogen.


Plattång som gäller nu i mitt annars inte så platta och murriga fågelbo!

Inga kommentarer: