söndag 24 januari 2010

24'

En månad sen julafton var, det bara slog mig nu när jag tänkte på det. Bara 11 månader kvar till nästa då!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Karin med vin och ost samt den resterande vaniljglöggen sen efter jul. Vi kollade på gamla kort och i skolkataloger! Sedan drog vi oss vidare till Tabazco dit resten av Västerås också var, ungefär. Vi hittade ett bord till slut och sen fick vi sällskap av Åsa.

En lugn och trevlig kväll helt i min smak. Vid 00.30 kastade vi in handduken och traskade hemåt!

Denna morgon började med ett träningspass. Lite seg i huvudet var man allt, men det gick riktigt bra ändå! Sedan lagade jag och Kristoffer en god kycklingsallad med min hemgjorda röda pesto. Riktigt gott vart det! Nu har jag bara suttit och chillat i soffan på eftermiddagen med Lasermannen. Mycket spännande och snart utläst!

Imorgon beger vi oss till Riddarhyttan. Vår uppgift är att intervjua personer som bor där om hur det faktiskt är att leva i Riddarhyttan. Kan bli intressant...

Ikväll blir det bio! Avatar!

Bild: Google.

Inga kommentarer: