tisdag 19 januari 2010

Kaffe

Sitter här med en kopp kaffe. Har precis varit iväg till ICA med Karin, blev en hel del inhandlat. CSN-pengarna kom idag. Like! Så vår kyl är nu fylld med smaskigheter... Undra vad jag ska laga ikväll...

Runt lunch ska jag träffa Lisa för att hjälpa henne att hitta MDH här i Västerås. Senare ikväll, eller runt 17 är det puls/medel på friskis.

Jag körde skivstång/spin 90 minuter igår! Spindelen kan vart det jobbigaste jag varit med om i hela mitt liv. Jag trodde jag skulle smälla av! Svetten mer eller mindre sprutade och jag svettas ofta inte särskilt mycket när jag tränar. På ryggen och bröstet ungefär. Aldrig i ansiktet. Men nu rann det i både ansikte, på armar, axlar och händer. Herregud! Men vilken genomkörare. Hoppade lyckligt ut därifrån laddad med endorfiner.

Nu väntar jag på posten som ska komma. Pappa var i Kina i veckan och köpte en träningsväska åt mig som mamma skickade på posten igår! Spännande. Hoppas den kommer idag :) Lägger upp en bild på den sen!

Inga kommentarer: