lördag 23 januari 2010

Lördagmorgon

Godmorgon!

Igår på dagen var jag som Linn skrev i sitt inlägg: rastlös! Men runt 16.30 började det ordna upp sig. Jag och Kristoffer gick iväg till Konsum (som för övrigt måste vara stans dyraste affär!) och köpte lite nödvändigheter inför kvällens mat samt lite ost. Jag sprang in på systemet och köpte en flaska vitt, var så sugen! Guntrum blev det. Godaste.

När vi kom hem bytte vi om och cyklade (!) till gymmet. Körde 20 minuter kondition och Kristoffer mosade magträning med mig. Det känns idag vill jag lova... huh! Sedan åkte vi hem, gjort hemmalagad pizza med salami! Hur gott? Sedan kollade vi lite på let's dance men tröttnade snabbt och satt på den hyrda filmen. The childen. En skräckis! Den var... speciell och slutet sög. Kristoffer var förbannad resten av kvällen för "det kan ha varit den sämsta film jag sett någonsin!". Well, kostade bara 19 kr att hyra på ICA så ingen förlust.

Vi åt lite ost och kex till och drack ett varsitt glas vin (Kristoffer drack vin! Storslaget). Fredagslyx.

Idag tänkte jag mig en powerwalk, sedan lite mat hos Kristoffers föräldrar, sen ikväll blir det lite vin och förmodligen Tabasco. En lugn kväll. Vad har ni för planer?

Inga kommentarer: