torsdag 14 januari 2010

Paus

Alla inlämningar inskickade. Kursen är slut. Jag är ledig till på måndag! Wonderful. En skön känsla. Firade med en lunch på Vivaldi och sedan ett träningspass. Gick bra, men så fort jag stannade upp började min benhinnor mer eller mindre att dunka. Så, får nog vila ett par dagar från hoppiga pass och köra lite gym istället. Inget uppehåll på grund av sådana skitsaker inte ;)

Ikväll blir det mys med Christian och Tessan. Som vi brukar ha någon gång varannan månad typ! Hehe.

Imorgon på dagen blir det storstädning, tvättning och på kvällen har jag ingen aning. Har ni några förslag? Vad ska ni göra?

2 kommentarer:

Karin W sa...

Haha nej man kan inte ge upp så lätt inte.....! du får som sagt leka med mig och carl-johan om du vill

Tessan sa...

Hahah ja varannan månad börjar ju bli en vana.. ;) Vi får fixa till det där.. Alltid lika mysigt hos er..