fredag 29 januari 2010

Vilken chans!

Igår var jag och Karin på möte med Friskis och starten för Västerås lokala sidor i deras egna tidning; Friskispressen. Vi har blivit en egen liten redaktion och kommer att vara med och jobba med bland annat layout och text i de kommande utskicken. Det ser jag som en stor möjlighet och något som verkar vara så himla kul! Jag kunde knappt fokusera igår på träningen för att idéerna bara flödade i huvudet på mig... Vi kommer att starta att jobba redan nästa vecka (!) inför kommande utskick av tidningen! Alltså, hur kul?!

Idag har jag tvättat och städat lite. Inte grovstädning men tillräckligt för att jag ska vara nöjd! Klockan är bara 11.00 och är snart klar med allt det. Sen blir det nog lite träning och därefter någon lunch...

Ikväll ska Kristoffer härja på after worken! Får se vad jag hittar på, öppen för förslag!

Inga kommentarer: