torsdag 4 februari 2010

Bara mig själv att skylla

Jajemän. Foten kändes helt okej igår, så envis som jag är gick jag på ett intensivpass. En ren pina att gå hem från friskis igår, och ännu värre igårkväll. Men idag känns det lite bättre igen. Det är vila som gäller nu. Och försöka få tag i en sjukgymnast eller en naprapat som kan fixa!

Snart ska jag dricka kaffe med Karin och Angelica. Sen runt 15 ska jag iväg till Friskis för möte. Skriva på lite papper och sånt eftersom jag nu blir funktionär i och med friskispressen! Superroligt faktiskt. Jag kanske till och med gymmar lite när jag ändå är där (läs: INGEN kondition utan bara styrka som inte belastar foten). Jag ska inte vara oklok nu!

Imorgon åker vi till Skåne. Jag och Kristoffer. Stannar till måndagkväll. Skönt att komma iväg och se lite andra miljöer!

Mums. Kaffe!

1 kommentar:

Emelie sa...

Tack! känns skönt att få sätta igång, behöver bli lite fastare ;)usch stackare, hoppas det blir bättre snart så du kan träna! Allt bra med dig annars? puss