torsdag 25 februari 2010

F-A-Ntastiskt

Ja, jag säger då det. På bussen mot Eskilstuna får vi reda på att lektionen är inställd. Lovely, or not so lovely... Eftersom jag sov dåligt i natt kunde jag sovit ett tag till. Jag kunde ha ätit en godare frukost än en torr hårdmacka med mjukost, jag kunde ha.. Ja, jag kunde ha gjort mycket.

Dock har vi ett möte klockan 12.00 om högskoledagarna. Vilket betyder att vi missar 12.15 bussen hem, och får snällt vänta till 15.15, när nästa buss går. Vilket i slutändan betyder att jag kommer vara hemma klockan 16.00 och inte ha gjort någonting. Men, en sak som är bra i det hela är att pengarna kom idag, vilket betyder att en sväng på Monki och på bokrean sitter fint idag! Och kanske en kaffe på något mysigt café...

Nog om det. Gympasset igår gick helt okej. Men när jag kom hem var foten inte lika glad. Förmodligen gjorde passet det värre som jag var på i tisdags. Det var lite mycket hopp för stackars fossingen. Men ett naprapat-besök väntar nästa vecka och förhoppningsvis får jag lite tips på vad jag kan göra.

Nu ser jag fram emot söndag då det bär av till Sälen med familjen. Blir borta till onsdag nästa vecka. Då passerar även datumet 2 mars vilket är rätt betydelsefullt för mig och Kristoffer. Vi "firar" 3 år tillsammans! Tänk vilka fina 3 år som innehållit massor av kärlek men samtidigt har vi tagit oss igenom en hel del annat. Älskar dig.

Nu väntar stan i Eskilstuna.

Inga kommentarer: