fredag 19 februari 2010

Muskelbyggare?

Ja, man kan ju nästan tro det efter vad jag och Kristoffer fick hem från gymgrossisten idag. Dels köpte vi 4 kg proteinpulver i smaken vanilj. Bra som mellanmål exempelvis! Sedan fick jag hem 3 samples av Whey-80 proteinpulver i smaken vanilj, den var inte lika god men helt okej! Sedan en shaker. Muskelbyggar-Anna? Nej, inte direkt!





Gud vad roligt det är med olika såna här grejer. Jag tycker verkligen att det är skitkul att pröva på olika saker och se om det ger resultat. Om ni inte förstod så är INTE tanken för min del att bygga muskler och bli någon sorts bodyfitness-tjej. Utan jag vill ha ett bra mellanmål helt enkelt, samtidigt få i mig mer protein än vad jag får. Den är faktiskt riktigt god den vaniljshaken, med lite bär kan man även göra en smoothie! Så proteinpulver är absolut inget endast för bodybuilders... Bara ett bra tillskott!


1 kommentar:

karolin sa...

Det är bara bra med mig, även utan proteinshakes ;-)