tisdag 23 februari 2010

Yoga

Jaa, vad ska man säga... Har nog inte ändrat uppfattning ändå. Men, ett himla skönt pass om man är allmänt stressad och behöver en stund för sig själv. Avslappningen är himla skön också! Men jag är nog lite för rastlös och det kryper nästan i benen på mig när det går så sakta.

Tummen bränner och gör ont så inni #!¤#¤"#% men jag ringde både sjukvårdupplysning och sjuksköterska på citypraktien. De sa åt mig att avvakta och vänta tills nageln ramlar av... Aj aj aj. Jag har pillat lite själv nu med både nål och sax, försökt att klippa ner nageln... men det gör så fruktansvärt ont att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Får helt enkelt äta ipren. Nu tar smärtan i tummen över så foten känns knappt alls nu. Ja, det kan aldrig vara helt bra, det är en sak som är säker!

Mötet på friskis blev inställd ikväll på grund av en sjuk Marie. Så vi får vänta till nästa vecka helt enkelt! Men ingen brådska. Kommer få nog med möten ändå denna vecka! Imorgon inför högskoledagarna och även på torsdag.

I helgen blir det Sälen!

Pappa i Alperna för två år sedan


En kall öl med utsikt över bergen i Alperna för två år sedan också! LIVET!

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

Gud vad härligt det ser ut med blå himmel och en öl i förgrunden! Inte för att jag dricker öl, men det er nästan lite gott ut detdär...