onsdag 10 mars 2010

Inte en ledig stund

mellanrum
Jag kanske är stressad. Igår blödde jag näsblod för första gången nånsin i mitt liv. Eller blödde gjorde jag kanske inte.. det rann ju inte precis. Men det var lite rött i ena näsborren. Snoret var rött. Ja, nu var det sagt. Låter äckligt. Tydligen kan ett tecken på stress vara näsblod.

Idag har jag inte haft en ledig stund nästan. Tvättat och pluggat hela dagen, alltså suttit bänkad framför datorn. Förstår knappt varför jag ens orkar sitta här nu. Sen fick jag hetsa hem från gymmet på eftermiddagen, mer eller mindre duscha och fixa allt alldeles för fort, sedan ut till Kristoffers föräldrar. Hans pappa fyllde år så blev smörgåstårta. Den satt fint i kistan vill jag lova! Vid 21.30 var vi hemma.

Nu är jag trött som bara den och ska snart slänga mig i sängen. Nybäddat, underbart. Imorgon gäller högskoledagarna igen. 9.00 - 20.00 kommer jag förmodligen stå där... Inte en ledig stund alltså. Vi hörs när vi hörs.

Inga kommentarer: