söndag 14 mars 2010

Party like a rockstar

25årsfest igår! Hur trevligt som helst med god mat, god efterrätt, trevligt sällskap och en hel del dryck. Tack Isabelle och Victoria för den trevliga festen! Blev hemgång vid halv 2? Ja, någonting sådant.

Idag är det söndag, och jag har pluggångest. Men först ska jag träffa Anna&Fia för en mysig lunch på stan, sedan ska vi fira Kristoffers pappa som fyllde år i veckan, med lite käk och tårta i Hökåsen. Sen måste jag plugga, eller jag borde iallafall.. Jag vill träna också men det lär jag få prioritera bort idag. Tyvärr har denna vecka varit superdålig i både träning och matväg, vilket känns lite jobbigt, men nya tag med det!

Jag hoppas att Karin lägger upp lite bilder från festen igår, så kan ni titta på dem i hennes blogg. Annars snor jag kanske några senare! Hehe.

Inga kommentarer: