måndag 12 april 2010

12 april, vårdag!

När jag själv är superdålig på att fota får jag sno bilder från Karin, mästerfotografen! En helt underbar vårdag har det varit idag. På lunchrasten satt vi ute i solen och njöt, och Sofia bjöd vindruvor. Det var hur mysigt som helst.

Kom hem runt 17-tiden. Då var jag trött. Somnade till och med på bussen några gånger. Tillagade lite fiskbullar och fick energi. Hade tänkt att vila idag från träning men fick sån energi på kvällningen och Kristoffer var inte hemma, så jag satt mig på hojjen och cyklade ut mot Rocklunda. Karin jobbade så sa hej snabbt, sen sprang jag in på ett spin/bas pass, värsta impulsen! Körde på i cirka 45 minuter, sen blev det hemfärd tillsammans med Karin. Nu känns det skönt!

Ikväll har jag suttit och fyllt i allt som har med ROT-avdrag att göra på en separat blankett och tagit kopior på några fakturor. Så dessa grejer ska skickas till skatteverket imorgon! Deklarationen är i övrigt inskickad och än så länge ser det helt okej ut! Nämner inga siffror nu förrän jag vet hur allt blir. Det är iallafall en djungel allt det där med deklaration, ROT-avdrag, siffror osv.

Imorgon är vi "lediga". Så det blir en kortis på stan, en sväng till friskis två ggr (träning&möte) och lägga brev på lådan!


Inga kommentarer: