fredag 9 april 2010

It's getting closer...

Jomenvisst! 9 april. Klockan är 22.48.

Mamma&pappa kom idag. Vi bjöd på tacos och har haft en riktigt trevlig kväll. Vi bestämde att jag fick öppna mina presenter ikväll istället. Eftersom vi imorgon ska styra med mat och annat tills släkt kommer. Jag fick en supersnygg turkos resväska! Hur perfekt? Har inte ens en egen resväska.. Perfekt till Tunisien bland annat! Sedan fick jag två väskor (!) till, en mörkbrun skinnväska att ha typ på stan, till skolan eller så. Riktigt snygg, och bra kvalité! Sedan en Friis&Company väska, en svart sådan, lite "portfölj"-stil. Jag gillart! Av syrran fick jag body butter från Body Shop, Papaya! Luktar underbart, och perfekt nu till sommaren! Sedan fick jag presentkort på Scorett och H&M, hur generöst?! Tack syrran :)Fick även mitt favoritrouge från Lancome av mamma&pappa. Jag är HUR nöjd som helst!

Imorgon blir det kanske lite mer presenter... hihi. Kan ju hoppas iallafall! ;) Och en väldigt trevlig dag tror jag. Jag och Kristoffer har styrt upp en början på min födelsedag... det kan inte bli annat än bra!

Liten blir stor...

Inga kommentarer: