fredag 2 april 2010

Långfredagen

Lite ovanligt för min del att påsken infaller så tidigt i år. Jag brukar annars alltid fylla år under påsken. Förra året inträffade min födelsedag på självaste långfredagen!

Jättefint väder imorse, men nu har det mulnat på ganska rejält. Dock ljust mulet, om man nu ska uttrycka det på nått vis. Om cirka 2 timmar, vid 16, kommer Kristoffers föräldrar hem till oss. Vi ska bjuda på mat. Det blir räkpaj, med sallad och vitlöksbaguette. Ska bli gott, får se om jag lyckas..

Imorgon ska jag ha min födelsedagsfest. Vi blir 11 personer. Vilket är jättekul! Ser fram emot kvällen. Tänk vilken tur jag har som fått så många vänner i Västerås, eftersom att när jag flyttade hit kände jag ingen annan än Kristoffer. :)

Nu: dags att göra mig iordning och börja pyssla med maten.

Inga kommentarer: