tisdag 27 april 2010

Muskel

Härlig morgon att vakna upp med fylld kyl & frys. Blev en god frukost!

Sedan gick jag ner på stan, i jakt på en klänning till kommande bröllop. Eftersom flera diverse kändisar kommer vara där vill man ju absolut se liiite snygg ut. Men, utan resultat. Får ge mig ut på jakt i Eskilstuna imorgon.. Om inte det ger resultat, vet jag inte vad jag gör.

Nu har jag precis käkat lite mellanmål bestånde av kvarg (ICAs egna, hur god?!) med funlight jordgubb samt en halv "Star bar" med smak av chokladkola. Och ett glas vatten. Sedan fick jag ett ryck och ville ta lite kort... Kristoffer påpekade, när vi var i Stockholm i fredags att jag hade mycket benmuskler (stod på tå i provhytten och han såg mina vader). Ja, det ger ju en liten egoboost måste jag säga.. Men samtidigt är väl inte grova benmuskler det snyggaste på tjej kanske, om man inte är ute efter att tävla i body fitness eller liknande. Nåväl, jag tog en bild på mina "vadmuskler". Haha! Här är resultatet:


Haha!

4 kommentarer:

fanny sa...

Benmuskler är ju råsnyggt.. eller rättare sagt muskler överhuvudtaget! :)

Karin W sa...

Sexy mamaaaaaa

Anonym sa...

Grymt snygga benmuskler. Vill ha en tjej med såna ben.

Patrik sa...

Du skulle äga mig om jag fick känna på dina vadmuskler !