måndag 19 april 2010

Nej!

En liten liten snorattack infann sig i min näsa idag på bussresan hem från skolan och risken finns, för att det ska utvecklas till något otrevligt. Nu är det inte bättre. Min högra näsborre är täppt. Jag vill INTE få en förkylning och jag är inte allgerisk. Låt snoret i näsan försvinna, pronto!

Vi kommer nog inte till London på onsdag trots allt. Vi vet inte än, men troligtvis inte. Jag har accepterat det nu. Men, vi får tillbaka pengar så vi kommer nog omboka inom snar framtid. Kanske nästa vecka. Tur att vi båda pluggar och är rätt flexibla!

I övrigt har det varit en lååång dag. Var inte hemma förrän 17.00. Åkte direkt iväg och tränade, gick okej. Kom hem, åkte och käkade (vi käkade på Kajen idag igen...), handlade och nu är vi hemma. Jag är faktiskt trött nu. Funderar på att fixa en stor kopp te och snora tillsammans med den och den nya tidningen jag köpte idag. MåBra.


Snorig!

Inga kommentarer: