söndag 9 maj 2010

Bröllop!

Dålig uppdatering över helgen, jag vet. Men har varit så himla högt tempo!

Åkte ner i torsdags till Skåne. Blev god mat på kvällen, lite grillat och plock. Och trevligt sällskap med familj och farmor. På fredagen var det upp och ladda inför dagen. Klockan 12.00 lämnade vi Höllviken för att bege oss mot Helsingborg och Mölle. Checkade in på Grand Mölle och började göra oss iordning för bröllopet! Min kusin Robert skulle gifta sig. Vi begav oss mot Allerum kyrka och folket började strömma in i kyrkan. Bland annat Måns Zelmerlöw, Marie Serneholt och inte minst Eva Rydberg (Robert gifte sig med Birgitta som är Eva Rydbergs dotter). Det var hur fint som helst, bröllopet. Jag grät i kyrkan. JAG grät. Då är det fint, för jag är ingen "gråtare". Anders (andra kusinen) sjöng och det lät också helt fantastiskt!

Sedan begav vi oss vidare till Grand Mölle där festen hölls. Underbar mat och skön stämning eftersom minst hälften av alla som var där är musikalartiser. Lekar, fina tal och jaa.. helt perfekt! Så ska mitt bröllop vara! Fint men avslappnat.. Inga stela grejer där inte!

Sedan var det ännu mer fest. Dans, sång, drinkar och you name it! Jag har bilder! De kommer, de kommer...

Sedan har vi haft en mysigt hemma hos mamma&pappa med god mat, trevligt sällskap och annat mysigt. Idag (söndag) var vi iväg till faster och åt god lax och rabarberpaj. Imorgon är det hemfärd igen... helgen har gått alldeles för fort! Men nu är det bara att kämpa på, bara några veckor kvar...

1 kommentar:

Karin W sa...

Låter verkligen som ett perfekt bröllop!! ÅH!

Jag tycker att det är kul att ni kommer hem nu, saknat my homie!