torsdag 27 maj 2010

Jag lever fortfarande!

Hej vänner!

Bloggen har ju hamnat lite i skuggan denna vecka. Jag insåg nog inte förrän i tisdagskväll att: jävlar, jag har ju SJUKT mycket att göra. Så jag blev stressad, verkligen jättestressad.

Nu är det fredag. Jag är "ledig". Fast inte alls ledig på långa vägar. Utställningen är klar och det känns som ett berg, mer eller mindre, har släppt från bröstet. Dock har jag en hel del att stå i idag. Jag ska fixa klart rapporten helt och hållet, skriva klart uppgiften i andra kursen, om CMS. Sedan måste jag skriva klart uppgifter för sommarkurserna (eftersom vi åker till Tunisien).

Just nu håller jag på med tvätten. Varken underkläder eller träningskläder rena. ;) Behöver egentligen städa också. Men det får bli på tisdag tror jag! Sedan ska jag till frissan idag... Måste göra nått åt råttboet. Eller kråkboet kanske. Slitet som bara den!

Nåja, tvätt, plugg...

Inga kommentarer: