tisdag 11 maj 2010

Löptur!

11 maj! Men det känns knappt, för det är så kallt i luften. Dock har varit fint idag, soligt.

Var i skolan till 12. Hade redovisning på facebook... haha! Inte varje dag man har det. Skön lärare och skön föreläsare som förstår tjusningen med facebook.

Sedan pluggade jag lite på eftermiddagen. Begav mig till friskis vid 17.30 för att hänga lite med Karin. Sedan drog vi ut i Rocklundaspåret vid 18. Blev 5 km spåret, som förövrigt är SJUKT jobbigt. Femtioelva backar, mördarbackar! Men vi tog oss igenom och det gick finemang!

Nu är klockan 20.32 och Kristoffer och jag ska ut och gå lite. Sedan förbi affären och köpa mjölk. Slut igen. Köpte tre paket igår liksom. Nåja, nu har jag lagt upp bilder från bröllopet på facebook!

Jag och syrran! Och två lite mer kända personer bakom, hehe...

Inga kommentarer: