måndag 24 maj 2010

Spin/puls

Kom hem från skolan senare än tänkt... Klockan 18.00 blev det. Vilket resulterade i att jag inte hann äta någon middag innan det var dags för spin/puls-passet. Var nästan säker på att jag skulle stupa, men... det gick fantastiskt bra! Vilket energi! Och vilket pass, vilken musik och jaa.. helt underbart kul!

Sen hade Kristoffer lagat mat åt mig! Nu ikväll har jag suttit och kikat lite på mina kommande sommarkurser (på distans givetvis), bland annat fixat inloggning, kollat upp lite litteratur och gjort en liten beställning. Det inte varje dag man beställer två barnböcker ;) Kan bli spännande! Till min fasa upptäckte jag dock att jag har en inlämning fredagen den 12 juni och två inlämningar 20 juni. Då råkar jag liksom ligga på playan i Tunisien, just dom datumen... hehe. Fast jag ska nog köra hårt tempo nu denna och nästa vecka så ska jag nog se till att lösa det alldeles perfekt... jag brukar ju kunna planera ganska bra ;)

Nu sitter jag här med 200g Marabou Daim. Hur ska jag förklara detta nudå... Karin står ju värd på Friskis&Svettis på måndagar, efter henne står en väldigt snäll karl vid namn Ulf. Förra veckan satt jag och Karin och pratade om VårRuset, då sa Ulf att om vi klarade VårRuset kring 25 minuter skulle vi få pris. Hur snäll?!

1 kommentar:

Karin W sa...

Haha Ulf är bäst!