måndag 31 maj 2010

Sunny day

Hemma från helgens kryssning, redan i söndagskväll faktiskt! Vi hade riktigt roligt. Tack fina vänner för att ni förgyllde min helg.

Igår var det redovisning som stod på schemat. Gick hur bra som helst och lärarna bjöd på cider, nötter och salta pinnar och vi fick gå på vernissage! Himla trevligt. Igårkväll sen blev det puls/intensiv. Gick riktigt bra faktiskt. Nästan förvånad över att jag inte blev tröttare...

Idag är det helt underbart väder, så hade gärna suttit ute och fått lite färg idag. Men, jag ska pyssla med andra grejer.. plugg alltså. Ja ni, på torsdag är det över. Så jag ska vara effektiv idag! Mycket effektiv är tanken. Jag får åtminstone titta på solen och bara det är ju bra!
Några bilder från kryssningen!

Linda och jag!

Härliga gänget! Fanny, Gabriella, jag och Angelica.

Mys i hytten!

Party!