måndag 3 maj 2010

Vilket dag!

Hets på hög nivå! Kom hem från skolan vid 17.00. Hungrig som satan! Slängde ihop lite broccoligratäng och stekte på halloumi. Drack en proteinshake. Dags att köpa nytt nu också.. Kristoffer har nästan druckit upp min också (den jäveln!). ;)

Efter maten bytte jag om, cyklade till friskis för ett möte. Mycket bra! Sedan in på gymmet för att köra lite.. Körde 15 minuter "hill" på löpbandet. Det var riktigt tufft! Sedan blev det lite mage, dips och armhävningar. Sedan begav jag mig hem. Var helt slutkörd efter gårdagens skivstång/spinpass.

När jag väl kom hem blev det mer eller mindre att byta om för att ut och gå. Lite cardio så här på kvällningen. Gick bra det också! Sedan affären för att in handla kesella och andra nödvändigheter. Bland annat lite choklad som jag suktat efter heeela dagen!

Imorgon väntar tvättning, träning, besök i Hökåsen och självklart plugg. Måste hinna ikapp för varken vill eller kan sitta i helgen! Heja mig.

Inga kommentarer: