tisdag 20 juli 2010

Vamos a la playa!

Härliga Skåneväder. Idag har det varit ungefär 25 grader och strålande sol. Stranden? Javisst! Hur skönt som helst. Sen vi kom hem från Tunisien har det kanske varit 5 dagar då det varit mindre bra, alltså typ moln och någon regnskur, men annars, underbart!

Sitter och tittar på mina sommar-skoluppgifter och suckar lite. Ingen lust att plugga alls över sommaren (jag vet att jag påpekade att det var så himla bra med plugg under sommaren...). Nåja, det är väldigt värt mödan ändå! Faktiskt.

Imorgon ska vi upp till Helsingborg och titta på kusin med fru och andra i Gröna Hissen. Ska bli väldigt kul! Övriga veckan är annars oplanerad, om vädret håller i sig blir det givetsvis stranden. På lördag kommer jag hem, vid lunchtid.

Nu ska jag åka iväg till affärn. Inhandla lite nödvändigheter till kvällens middag.
Vad har ni för er en dag som denna? Fint väder i Västerås?

1 kommentar:

Karin W sa...

Haha här är det blåsigt! sol men för kallt för att sola :( såklart, bara för att jag är ledig!!
haha jaha nu på lördag??
då tog ju jag ert smör och färskpastan fast det inte behövdes! hade för mig att ni stannade till typ 27e! köper nytt!! *pinsamt*