söndag 29 augusti 2010

29 augusti

Åter igen, vad hände med min veckans träning uppdatering? ;) Haha. Nåja, här kommer den för veckan som varit.

Måndag: Löpning 10 km 65 min
Tisdag: Vila
Onsdag: Mage, triceps 60 min
Torsdag: Löpning 10 km (blodomloppet) 60 min
Fredag: Mage, bröst och gång på löpband 90 min
Lördag: Spin/puls 45 min
Söndag: Ännu oklart, återkommer!

En rätt bra vecka faktiskt. :) Kul att jag kommit igång bra med löpningen igen. Min favoritsyssla liksom! Hehe.

Nu kokas det potatis och fiskbullar. Yum! Längesen var det nu.

Gårdagskvällens kräftskiva var trevlig med hattar, sång och annat. Jag tog det lilla lugna och drack alkoholfri öl och en starköl till maten. Hemgång vid 23.00. En nästan vit helg förutom starkölen då, men det har varit underbart. Uppladdning! Imorgon börjar skolan igen och den inledning med träningsfysiologi. Kunde knappast varit mer passande!

1 kommentar:

Fanny sa...

Va kul att du gillade passet :)
Tack vännen! ;)
Skitsnygg i nya frisyren!!