måndag 30 augusti 2010

Hello ladies and gents!

Tvättade imorse, det var tonvis med träningskläder.. eller nästan bara träningskläder. Jag undrar om jag inte använder såna kläder mest? Haha.

Sedan var det upprop och kursstart i Eskilstuna. Träningsfysiologi. Himla kul verkar den kursen! Alltså verkligen, så intressant! Kom hem vid 18.00, peppade om och drog iväg på skivstång-pass vid 19.00. Skoj, skoj! Men behöver nog höja vikterna nästa gång... kände mig starkare än någonsin typ ;)

Nu, eller för typ 45 minuter sen tryckte jag i mig proteinpannkaka och minikeso, och jag lyxade till det med tesked sylt, haha! Gött var det. Mätt blev jag. Nu är jag lite trött. Ska nog läsa ut min Fitness Magazine sen också... skoj. Imorgon blir det promenad med låne-voffsing igen, samt möte (?). Tror jag iallafall. So long!

Inga kommentarer: