måndag 23 augusti 2010

Jag gjorde det igen!

Jajemän, 1 mil löpning, cheeeck! Men, dagsformen? eeeeh. Efter en helg med alldeles för god mat, lite många öl och för lite träning så var som sagt, dagsformen, inte helt okej. Men jag är stolt. Jag tog mig igenom milen på 1 timme och 5 minuter. Ungefär. HELT okej iallafall. Jag är mör nu, som bara den alltså.

Nu vräker regnet ner utanför, jag sitter i soffan i Höllviken, slötittar på tv och dricker lite vatten. Om 10 minuter börjar fångarna på fortet! Inte missar du det? Mamma&pappa&syrran kommer nog snart hem, de har varit och lämnat av några sålda prylar. Snart är det dags för flytt för deras del, jippie.

Nu ska jag stänga ner datorn och krypa upp i soffan med en filt. Och fångarna på fortet!

2 kommentarer:

Karin W sa...

Sv; Tack :D Hittade en superfin skolväska också men vågade inte köpa den p.g.a handbagage =( När vi båda har pengar samtidigt nästa gång så drar vi till Sthlm och shoppar :D:D

Sara Ekvall sa...

finfint! :) <3