måndag 16 augusti 2010

Let's go!

Det hjälper att beklaga sig hos föräldrarna, lyssna på grymt bra musik och träna lite. Så är humöret lite bättre än innan. Man har så mycket problem jämt, som egentligen bara är skit! I-landsproblem på hög nivå.. Även fast inte går att jämföra riktigt ska jag nu ägna en tanke på barnen i Afrika! Nu har jag gjort det, kändes kanske lite bättre. Haha.

Jag var, hur som helst, iväg på ett core/spin-pass på 90 min. Det var helt okej! Jag var helt slut i mina ben kände jag, men tog mig igenom hela passet med bravur. Så det känns bra nu! Jag tänkte att jag skulle göra någon god mat, eller köpa någon god mat... Men det slutade med viktväktarnas lasange, nytt recept var det också. Haha. Jag tittade lite på innehållsförteckningen, jämförde en från viktväktarna och en från typ Findus. Herregud... Den från findus innehöll ungefär 370 mer kcal, dubbelt så mycket fett, mycket lite protein och innehöll en hel del socker. Det var ändå noga med att påpeka på framsidan att den var utan transfetter, men hua.. vad kan den där skiten innehålla egentligen? Halvfabrikat är inte speciellt bra, jag vet.. Men idag hade jag ingen lust att ställa mig vid spisen, var så hungrig.

Jag köpte ananas också! Så nu ska jag skiva upp lite och titta på något ovärt på tv ;)

Inga kommentarer: