torsdag 2 september 2010

Addict?

Det känns ungefär så! Varenda dag blir det en hel drös med piller till frukosten och innan varje måltid. Haha, det känns lite skrämmande! Men som tur är, är det ju inga farliga grejer jag håller på med.. ;) Här kommer en liten lista på vad det är jag äter. Kanske inspiration för er att pröva också? FatBurner från TopFormula. Ja, ni hör ju bara på namnet? ;) Dessa tabletter sägs öka ämnesomsättningen, dämpa hungern och ge extra energi! Denna tablett ska intas 30-40 minuter innan varje måltid. Det försöker jag göra varje dag, trots att det ibland är svårt att komma på 30 minuter innan måltid att denna ska tas! Pris: 99 kr.



Omega-3 från TopFormula. Det har väl de flesta hört talas om, omega-3a alltså? Det är iallafall fiskolja och just denna produkt har en extra tillsats av antioxidanten E-vitamin. Denna tablett bör ätas dagligen. Rekommenderad dos är 3 tabletter dagligen i samband med måltid. Jag brukar vara lite slarvig, men äter åtminstone 1 tablett per dag i samband med frukost. Pris: 89 kr.

Carbblocker från TopFormula. Dessa tabletter har visat sig kunna minska upptaget av kolhydrater i samband med måltid. 3 tabletter i samband med stärkelserik måltid. Minst en gång dagligen. Jag äter dessa ibland, inte varje dag, kanske främst om det blir högre kolhydratintag på kvällen. Pris: 149 kr.



SPORT från Aco (apoteket). Det här är dagsbehovet av vitaminer och mineraler. Speciellt utformad för de som motionerar regelbundet. 1 tablett om dagen i samband med måltid (jag tar en till frukost). Pris: 99 kr.

Inga kommentarer: