tisdag 14 september 2010

Tisdag

Började dagen med en lång promenad på 75 minuter! Det var skönt med luft, det var skönt att sedan få komma hem och avnjuta en god frukost. Blev grov trehörning (färsk från ICA), färskpressad apelsinjuice, en kopp rött te och ett ägg. Det var sååå gott!

Idag står tvättning på schemat, ska snart springa ner i tvättstugan nu ser jag på klockan. Efter det tänkte jag springa ner på stan och köpa proteinpulver. :) Har fått någon konstig relation till proteinpulver nu på senaste tiden, får kväljningar av de flesta, jag hatar när det är såhär "tjockt" i konsistensen. Så nu ska jag köpa mitt favorit, som är tunt och smakar GOTT. Märket är Nutritech och det heter Whey Complete. Tänkte pröva vanilj nu. Har kört banan förut som är väldigt god!

Nu, tvättstuga. Update senare! Ikväll blir det spin/puls, kul va Fanny? ;)

1 kommentar:

Fanny sa...

Det var grymt kul idag.. ;)