tisdag 26 oktober 2010

26 oktober'

Har suttit och skrivit lite PM idag.. Kristoffer kröp mer eller mindre ur skinnet när han kom hem och insåg att jag nästan var klar "alltså, hur fan kan du skriva ett arbete på typ en timme?". Jadu, har man vanan inne så. Jag skulle fråga hur fan han nästan skriver full pott på 15 hp tentor?! Man är olika!

Nåja, kom precis och tänka på att jag mer eller mindre "lullat" runt i myskläder i flera veckor nu, ungefär. Man är ju aldrig i skolan så det blir bara chill/plugg hela dagarna. Rastlösheten kryper sig på emellanåt, men det går ganska bra ändå måste jag säga. Och plugget är ju heller inte så ansträngande just nu. Inväntar praktiken som kommer innebära pendling till Stockholm i 4,5 vecka 5 dagar i veckan. Dags att börja släpa sig upp 6 på mornarna snart för att ha "vanan inne" så att säga...

Vad gör ni en tisdag som denna?

Ikväll väntar skivstång/spin på 90 minuter. Genomkörare, javisst!

1 kommentar:

RÖVIIIIS sa...

Verkar vara roliga pass på friskis : ) måste vara skit bra med kombo-passen där man både kör styrka o kondition?! Kan inte jag få följa med nån gång o så kan vi ha myskväll? hih. PUSS röven.