lördag 23 oktober 2010

Brrr!

Nu börjar kylan göra sig påmind på riktigt. Igår såg jag faktiskt snö, i Eskilstuna. Men inte i Västerås än så länge. :)

Nya Friskispressen ser hur bra ut som helst! Gillar den grafiska profilen skarpt. Sedan hade jag fått Fitness magazine när jag kom hem också, hur bra är inte det? Kvällsläsning på hög nivå! Jag körde tvättning igårkväll (en fredag, jag vet.. haha) och sedan vart det lite käk. Tittade på idol med Kristoffer men var så himla trött, så det blev sänggång vid 22.15 typ, det är också galet! Haha, men hade varit uppe sen 06.00, så det fanns en anledning.

Idag, lördag! Grannarna hade fest igårkväll så tavlorna i princip rörde sig i lägenheten inatt, lite störande eftersom klockan var typ 01.00 och festen höll fortfarande på, lite hänsyn när man bor i lägenhet, tack!

Nåja, idag ska jag och Karin pröva ett nytt pass, intervall-flex! Ska bli otroligt spännande. Sedan ska jag träffa Fanny en sväng :) En lugn lördag blir det!

Helgplaner?

Inga kommentarer: