onsdag 17 november 2010

Mitt i veckan

Jag är världens sämsta bloggerska! Haha, uppdaterar ingenting ju. Snacka stress.

Idag är det onsdag. Jag har redan varit på praktiken i över en vecka och jobbat varenda dag (till och med helg) sen jag började. Jag behöver helg? :) Men det är skoj! Idag har jag jagat och skrivit notiser för fulla muggar. Det går bra nu! Men känner faktiskt att jag skulle behöva lite helg nu, på riktigt.

I övrigt då... Allt flyter! Inte träningen dock. Jag blev ju typ krasslig andra dagen på praktiken och har varit det tills nu. Hostan hänger kvar, så jag känner väl en aning abstinens för tillfället. Men jag håller ut. Viktigast att bli frisk först.

Hur mår ni vänner? Jag är världens sämsta kompis i dessa stressiga tider!

1 kommentar:

Rövis sa...

Fyfan, grattis till hostan! Jag är inne på min tredje vecka med den jäävla hostan. Hoppas vi blir bra snart så vi kan träna ;) krya på dig röven!